Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-16, 10:45   #33
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva hadde du krevd? Ferie og smådyr på rommet

Som sagt så tilbød Sunwinghotellet oss en liten økonomisk kompensasjon og gavekort da AC'en i stua ikke virket på rommet vårt. Det var jo helt ok, og vi fikk tilbudet kjapt og uoppfordret. Og som sagt så hadde jeg også forventet at de gjorde alt de kunne for å rette opp i problemet. Hvorvidt de gjør det er jo vanskelig for meg å vurdere. Det er utsagn som "kreve ny ferie" jeg reagerer på, og som ikke harmonerer med min virkelighet. Det er tross alt et problem vi antagelig må laste Moder Jord for. Men jeg er kanskje desillusjonert i forhold til hva man kan forvente? Vi betaler over 50.000 kr for 14 dager i syden hvert år, og jeg har ingen forventninger om at livet skal være mer perfekt da enn ellers. Shit happens, samme hvor man er og hva man har betalt for å være der.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat