Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-11, 09:50   #12
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ballkjole i Oslo?

Hm, den der er litt tricky. Jeg tenker at de kanskje kan ha noe slikt i de halvlurvete butikkene nederst på Karl Johan, i alle fall om det holder med knelangt. Der kan man muligens være heldig og finne små størrelser også (kjenner igjen problemet ved å være en liten tenåring, ja). "Innvandrerbutikker" på Grønland og Tøyen kan også være et lurt sted å lete. Ellers ville jeg nok sett på kjedebutikkene som HM, Cubus og Lindex - de kan slå til med noe slikt til rimelig pris i undgomsavdelingene. (Igjen: Da blir det nok knelangt, skjønt jeg forstår jo at en ballkjole vel helst er fotsid).

For et par sesonger siden kjøpte jeg en riktig fin struttekjole på Gina Tricot til en slikk og ingenting. Ser at de f.eks. har denne der nå, i diverse farger, og ned i str. 34. Det er avtakbare stropper, og best av alt er prisen: kr 199.



(Og i grønt også! Her er det nesten flere som må på handel! )

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat