Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-15, 16:25   #136
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sliter dere med å finne mat alle liker?

Hva er forskjellen på aversjon og allergi rent prinsipielt når aversjonene/smak/luktsensitivitet er så sterk at det gir fysiske symptomer?
Jeg tenker litt på den opplevelsen i graviditet når noe lukt blir så ille at det fysisk fører til brekninger. Er det også aversjon? Kan folk ha det lignende i ikke-gravid tilstand? I så fall tenker jeg at det er et helseproblem som jeg tenker er å behandle på lik linje med allergier.

Jeg ville hatt forventninger om at en partner hadde jobbet med problematikken (psykolog, lege eller lignende) hvis noe sånt kunne hjelpe, men om det ikke var hjelp å få eller mulig å gjøre noe med det ville jeg ikke tatt ut separasjon av den grunn.
Det ville vært mulig å ha et fint familieliv om han ikke deltok ved fiskemåltidene våre, selv om det selvsagt er hyggeligere å kunne innta måltidene sammen.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat