Vis enkelt innlegg
Gammel 21-07-11, 14:47   #8
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som vet? Pris på reseptfri Zyrtec

Takk for hjelp! (Spesielt til Urt. ).

Jeg ser jo at jeg ikke kan legge den norske prisen til grunn, for de jeg mistet var jo en boks med 45 oppi, kjøpt i USA. Så da får jeg bruke USA-prisen. Ringte forsikringsselskapet for å høre om jeg skulle bruke priser i USD eller NKR, men fikk beskjed om at det var det samme. Noe som det jo ikke akkurat er iom at man får det aller meste billigere i USA.

Jeg har valgt å skrive norske kroner på ting kjøpt i Norge og amerikanske priser på ting kjøpt i USA, men akkurat Zyrtec har jeg jo måttet kjøpe nye av, så da tenkte jeg å ta prisen i NKR. Skitt au.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat