Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-14, 18:58   #32
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er anonyme spørreundersøkelser på FP helt anonyme?

Det er det for meg også, nokon. Jeg har egentlig alltid regnet med at noen få på FP kan lese både prikker og PM-er og svar i poller, hvis de går veldig inn for å gjøre det, men jeg kan liksom ikke se at jeg er interessant nok til at noen gjør seg veldig umake med å finne ut hva jeg mener om akkurat disse tingene. Dersom jeg kjente admin. personlig, ville jeg kanskje vært litt mer skeptisk.
Torsk: Jeg mente ikke å si at du ikke var fair, det var mer en generell uttalelse fordi jeg ofte synes sånne tråder gir litt diffuse svar.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat