Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-18, 18:05   #6
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: London for newbies

Jeg har vært i London ganske nylig. Ift. shopping for tenåringen så kan du gjøre unna mye ved å dra til Superdry flagstore på Regent street, og ta med Hollister ved siden av og Abercrombie rett rundt hjørnet. Primark er ett grusomt sted, men billig og populært for min 12 åring, det ligger ved Marble Arch.

Madame Tussaud er ett must, men jeg kan også anbefale en tur i Dungeons. Det var utrolig bra laget og flinke skuespillere. Du får rabatt hvis du kjøper flere av attraksjonene fra Merlin, men man kan også kjøpe vouchers på Ebay som gir halv pris. NB! Det lønner seg veldig å forhåndsbestille på tid! Vi var ved Madame Tussaud ved åpningstid på en lørdag og køen for å kjøpe billetter var griselang, men med forhåndsbooking gikk vi rett inn.

Vi spiste middag på Aqua Shard i 32 etasje på the Shard. Det var dyrt! men en fantastisk opplevelse. Nydelig mat og super service. Man kan også spise frokost, lunsj, helgebrunsj eller ha afternoon tea der oppe. Det er også en annen restaurant på 32. etasje, "Oblix" som muligens er rimeligere?

Jeg brukte Citymapper appen hele tiden ift. kommunikasjon. Den foreslår alle alternative reisemåter og er koplet opp på sanntidsystemer for tube, buss, bysykkel etc. Vi brukte Visitor Oystercard og ladet opp med 20 pund for voksne og 10 for barn og det holdt nesten hele helgen inkludert ut til Heathrow.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat