Vis enkelt innlegg
Gammel 31-03-21, 10:26   #3
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.409
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jakke til våren

Opprinnelig lagt inn av Smash, her.

Jeg har brukt datteren sin twenty four-jakke flere ganger den siste måneden, trodde jeg ikke ville like den siden hun har den varianten man tar over hodet, men den sitter veldig fint på. Vurderer å kjøpe min egen i en annen farge. Ellers er jeg glad i dongerijakke, men da må det være litt varmere. Ofte klarer jeg meg med cardigan eller gensere i ull også, om det ikke er regn. Ellers er det vel de skjortejakkene som er i skuddet nå, den eldste datteren min har tre, og jeg vurderer faktisk å kjøpe en sånn en, siden jeg ofte bruker hennes. Enkel å slenge på når jeg skal ut en tur.

Det er det med å ta den over hodet jeg også lurer på. Kanskje jeg må gå i butikk og prøve rett og slett.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat