Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-18, 16:38   #1
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.496
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

London-tur med Junior! Tips ønskes! :D

Vi (og Junior) har vært i London noen ganger, men for første gang får vi til å ta med bare Junior (7 år) og oss voksne - jeg og Junior har først to dager alene før mannen kommer ned, og så har vi to dager sammen.

Det betyr at jeg trenger tips til restauranter som ikke trenger å være glutenvennlige eller tenåringsvennlige, men rolige (ikke mye musikk/støy) og koselige. Han er en bedagelig tass som liker å vandre rundt med kids cocoa fra starbucks i koppen, men har noen ideer til spesielle steder eller ting som kan være gøy for ham? Dyrehagen er et must for ham tror jeg, det er en sånn greie han bare må gjøre hver gang vi er der, andre ting? Har noen prøvd noen av afternoon tea´ene med barnetema? Alice in wonderland eller Willy Wonka?

Jeg gleeeeder meg!!

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat