Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-19, 23:26   #1
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Godteri/småkaker uten gluten/sjokolade, eventuelt også vegansk?

Har noen tips til oppskrifter på godteri og småkaker uten hverken gluten eller sjokolade? Er også interessert i veganske oppskrifter, og hvis noe tilfredssttiller alle kravene, er det selvsagt flott. Anledningen er at jeg skal ha med meg greiene til generell utdeling på et arrangement utenlands, så det må være ting som kan ligge noen dager i en boks, og som kan spises uten bestikk eller tallerken, og hvis det i tillegg ser pent ut, er det ekstrabonus.

Jeg er selvfølgelig fint i stand til å google, men det er nå alltid stas med oppskrifter som er testet og anbefalt av folk man stoler på. Når det er sagt, så blir jeg også glad for tips til gode nettsteder for å finne slikt.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat