Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-19, 11:10   #14
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kort transfertid Lufthansa

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Da var jeg for sein. Zürich er en liten flyplass sammenliknet med München, så der ville jeg ikke vært redd for kort overgang.

Ulempen der var en kombinasjon av to andre partnere i Star Alliance. Vi var litt klare for Lufthansa helt gjennom.

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har bestilt fly med så kort transfertid tidligere, og ringte da flyselskapet. De sa at de så an hvilken flyplass det var når det gjaldt kort transfertid, og når vi var oppsatt med kort tid, så var det fordi de mente at det var fullt overkommelig. Og vi rakk det med god margin.

Dette var i Wien.

Ja, jeg har søkt litt på det nå, og får mange treff på at Munchen har mye oppsatt med kort transfer og at det stort sett går bra.

Det går uansett et fly senere også, så til nød får vi ta noen timer i Munchen.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat