Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-11, 21:12   #183
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

I min jobb (vgs): Fordi vi har behov for å følge opp og evaluere opplegg og prosjekter vi har gående underveis, og å ta med ny lærdom og oppsummeringer fra planleggingsdagene rett ut i klasserommene igjen. Om planleggingsdager skulle vært lagt til vinterferie eller høstferie, som er våre avspaseringsdager, måtte vi jo ha fått avspasere på et annet tidspunkt. Lenger sommerferie? Noe sier meg at det ikke hadde vært særlig populært ... I august har vi på min arbeidsplass minst to planleggingsdager før elevene starter.

Jeg kunne ikke bry meg mindre om når lærerne i videregående skole tar sine planleggingsdager. Jeg kommer neppe til å måtte ta hensyn til disse når mine unger har nådd det nivået.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat