Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-11, 12:17   #1
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.570
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fortell oss sportsignorante om Ski-VM

Jeg har fått med meg at det skal være VM i ski i Holmenkollen nå i vinter. (Det er nemlig kommet egne wienerpølser og potetgull i butikkene, so I couldn't miss it!) Jeg har et ørlite kompleks for at jeg ikke klarer å lære barnet mitt om ting som andre barn kan og interesserer seg for (han aner for eksempel ikke hvem Alexander Rybak er ). Så nå føler jeg for å gjøre en innsats, dette er jo tydeligvis en stor begivenhet. Er det noen her som kan hjelpe meg og andre med samme handikap?

Det jeg lurer på er:
- Hva konkurrerer de i? Jeg vet det er ski altså, men utover det.
- Er det noen av disse konkurransene som er viktigere å se på enn andre?
- Er det noen som vi nordmenn bør heie på? Kun norske, eller har vi noen andre helter som er stas å følge med på?
- Går dette på tv på dagtid på hverdager? Hvordan får dere i så fall sett det? (Tar man seg fri fra jobb? )
- Er det noen andre ting som alle vet, unntatt meg, om hva dette er? Har det med, eh, kvalifisering til OL å gjøre? Eller noe sånt?
- Når begynner det? Og hvor lenge varer det?

Anyone? Please?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat