Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-18, 13:04   #8
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.992
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fortell meg om molekylparfymer

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Nera, har du luktet på denne? https://shopping-premiereavenue.com/...qua-e-zucchero Den har vært min favoritt i noen år nå.

Nei, men den høres interessant ut. Jeg vet ikke om du er klar over det, men sider som surrendertochance.com selger prøver på en lang rekke parfymer. Det er stort sett ekstreme parfymenerder som selger fra sin egen, personlige samling, så det er ikke noe tull, men det kan bli dyrt i lengden spesielt på grunn av høy porto.

I Oslo har Heaven Scent, Gimle Parfymeri og Vinderen Parfymeri (som jeg kommer på) godt utvalg i nisjedufter.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat