Vis enkelt innlegg
Gammel 04-07-18, 23:30   #19
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker dere om "Pride"?

Jeg må innrømme at jeg er litt nysgjerrig på hvor forskjellig vi opplever reklamen er (i og med det ikke eksisterer et sentralt sted lengre)? Virker som om flertallet i tråden er enig om at det er ganske nytt at Pride "når lengre ut enn paraden" (da innkluderer jeg både leserinnlegg, nille-pride, reklame og deltakelse i paraden, forretninger setter pridefargene på profilbildet etc), men at det varierer en del på hva folk ser.

Jeg tenke i utgangspunktet at "rosavasking" er like ille som "grønnvasking", men Pride har en annen funksjon enn miljøsaker, så kanskje ikke? Er litt usikker egentlig - var egentlig derfor jeg startet tråden, men nå er jeg like nysgjerrig på hva folk ser av reklame etc

Det jeg reagerte på var i alle fall:
* Terje Søviknes (FrP) meldte at han ville delta i Pride, men det ble en del bråk og han trakk seg.
* DNB hadde en ren reklame som gikk på Pride

Jeg mener jeg så flere rene salgsannonseringer, men klarer ikke nå å huske konkrete saker (også litt rart med en del reklame)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat