Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-18, 20:55   #14
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmtips Netflix som passer 11-åring?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Men vil 11-åringer se sånne filmer? Dette er, med unntak for et par stykker som de minste ikke får se, filmer min 10-åring til nød ser sammen med småsøsken. Han foretrekker de nye Star Wars-filmene, superheltfilmer og tilsvarende «action». Har også hatt suksess med komedier som Dum og Dummere, Dodgeball og Blades of Glory. Han liker også Heimebane, Side om side og Parterapi.

Unger er da ganske forskjellige når det gjelder slike ting. Mine er ganske mangfoldige og kan se veldig mye forskjellig, heldigvis. Min 11-åring så Megalodon og "De utrolige 2" på kino samme uke, sammen med den samme kompisen. Akkurat nå ser mine to 11-åringer og 13-åringen The Lion King, de kom på at de bare hadde sett den med norsk tale, for mange år siden, så nå ville de se den på engelsk. Romantiske komedier er vel sjangeren det er minst interesse for, de liker best filmer med eventyr og spenning. 13-åringen kan se litt romantikk også da. Men også hun foretrekker spenning, grøss og action for tiden.

Alle tre kan ha glede av en god tegnefilm i blant (de voksne og).

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 27-10-18 kl 21:05.
My er ikke aktiv   Svar med sitat