Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-18, 12:25   #38
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen sosiale settinger du føler deg utilpass i?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Tvungen sosialisering i privat setting. Særlig gjennom skolen. Ikke som i utrygg, jeg bare misliker det. Det er stort sett folk jeg har svært lite til felles med, utover at vi har barn i samme klasse.

Som jeg skulle sagt det selv.

Ellers er det ikke alltid jeg synes det er kjekt å bli støkk på bussen med folk jeg ikke har så mye til felles med og normalt bare ville sagt hei og hallo til, og så må vi plutselig småprate i et kvarter? Derfor har jeg begynt å gå til jobb. Får dyrket min introverte side OG er kommet i knallform.

Ellers: Ingen problemer med noe, jeg behersker de fleste sosiale settinger profesjonelt og privat. Ikke glad i styrt moro, som utkledning, surpriseparties og selskapsleker.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat