Tråd: Kaffe | Te?
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-19, 13:11   #113
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaffe | Te?

Jeg elsker kaffe, men er skikkelig snobbete på den, og liker dessuten kun espressobasert. Jeg sliter ordentlig på konferanser.

Jeg har fått Rancilio, og er egentlig mest fornøyd med min egen doble cortado. 25 sekunder, 60 grader på melken, seff. Alltid på selvkvernede Royal Malabar-bønner.

På sjapper velger jeg primært Stockfleth, så Kaffebrenneriet, men Steam, BIT, min lokale barista (Solberg Hansen sin kaffe, tror jeg, men selvstendig) og Baker Hansen funker fint i nøden. Espresso House og Starbucks kun når jeg er skikkelig desp, i utlandet.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat