Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-21, 16:50   #14
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Permanent hårfjerning

I likhet med Løve70 kjøpte jeg den fra Braun som er avbildet over her for en måneds tid siden. Har brukt den en gang i uka siden da, og foreløpig ser det ut til at hårveksten har avtatt betydelig. Angivelig må man bruke den mellom 4 og 12 uker for full effekt, jeg har brukt den 4 ggr til nå (bein, bikinilinje, under armer, i ansiktet/hake og mellom navel og bikinilinjen.
Under armene er det knapt hårvekst igjen, veldig redusert på leggene og i ansikt/hakeparti også. Bikinilinja kommer til å ta lengre tid ser jeg for meg, er mye mindre hår der også men ikke like stor reduksjon som ellers på kroppen.
Bruker kanskje knappe 15 min hver gang jeg bruker den (og da tar jeg alle områder jeg nevnte over og hele beina), men viser det seg å være så effektivt som det ser ut til foreløpig er det vel anvendte penger og ikke minst tid! Tidligere har jeg barbert ca annenhver dag og stubbene kommer fort.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.

Sist redigert av Synnemor : 09-06-21 kl 16:54.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat