Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-11, 10:39   #54
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.786
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min datter forstår meg ikke

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.

(Jeg tror forøvrig jeg er rimelig preget av litt for mange år på SG siden jeg syntes kaka lignet en diger livmortapp før dukka kom nedi ).

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg er lamslått av sjokk over hva dere kaller "enkelt"!

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Hvorfor vil noen seg selv så vondt at de viser datteren sin kakevideoer for så å spørre hvilken kake hun ønsker seg?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Og virkelig? Plastikkdame som kommer ut av kake? Med kjole man kan spise? Ingen andre enn meg som får sære assosiasjoner?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg får veldig lyst til å steke Barbie på 225 gr i 15 min. :morbid:



Dette har utviklet seg til å bli den morsomste tråden på lenge, altså. Jeg har dristet meg til å lage blod på popcornet til Halloween, ellers er jeg sørgelig lite kreativ når det kommer til morsom mat.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat