Tråd: Russesangene
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-15, 13:55   #19
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Russesangene

Jeg fikk med meg dette gjennom P3-morgen her forleden, faktisk. Alle tre programlederne var så sjokkerte når de høte teksten (de spilte av et par korte klipp, og ellers siterte de bare) at de nærmest ropte ut til lytterne. Og så kommenterte Silje at den derre "Old things back" er gansk så drøy også, men den står jo på spillelista til P3 og går døgnet rundt. Det ble en interessant debatt!

Jeg synes det verste med disse låtene ikke er seksualiteten og at det er grov språkbruk, men helt kalrt de kvinnenedverdigende holdningene. Ordet "luremus" er i seg selv så ufyselig at jeg blir fysisk uvel av å høre det (eller skrive det! ).

Russepresident i stavanger har skrevet et veldig flammende innlegg mot disse låtene, var det i Aftenposten, tro? Det er jammen på tide at russen selv også sier ifra at dette ikke er greit!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat