Vis enkelt innlegg
Gammel 06-02-18, 16:30   #38
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Superspeed-erfarne: TELL ME EVERYTHING!

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

For meg er alt en opplevelse, også transportetapper! Er det verdt å peoplewatche på båten? Jeg og veninna mi er veldig gode på å lage historier om andre vi ser.

Definivt mulig, men ikke på Voyagerclass. Vandrer du rundt og kikker på folk så er det mye å se.

En ting du må være obs på er mobildata. Skal du surfe på nett ombord når dere er utenfor norsk sone bør du kjøpe tilgang på båtens dårlige wifi og ikke bruke 3/4G som går på skipssatelittnett som koster en formue i bruk. Vi bruker å slå av mobildata når vi kommer ombord for å ikke få kjipe overraskelser.


Værmessig ville jeg ikke vært veldig bekymret. Jeg har reist med danskebåt langt over 100 ganger i mitt liv og har opplevd kanskje 5 ganger at det har vært veldig ubehagelig. 3 av de ubehagelige turene ville jeg ikke opplevd ubehagelige på Superspeed. De to andre var såpass storm at jeg ikke tror noen båt hadde vært ok.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat