Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-14, 13:39   #136
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.481
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser familien samlet hver dag?

Middagen er forumet for stort og smått og altmulig, som Polyanna så levende beskrev lenger opp.

Vi (jeg) er bare to halve tiden, men vi har felles middag såklart. Nå hender det at jeg jobber litt lengre (enn til fire), barnet har varmet seg middagsrester fra i går når hun kom fra skolen og jeg kommer hjem tidsnok til å kjøre henne til trening. Da tar vi middag etterpå. Men jeg må alltid ha et varmt måltid i løpet av dagen, så det er mest for egen del at jeg synes middag er viktig (men såklart også når man har barn).

Forrige uke ble jeg råskuffa da jeg kom susende hjem og hadde en plan for "middag på ti minutter" før hun skulle på en avtale klokka fem. Idet jeg løper inn på kjøkkenet kommer det:
- Du treng ikkje lage mat til mæ, æ har laga mæ nokka sjøl og spist.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat