Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-07, 01:16   #18
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du kunne velge hvor som helst og hva som helst ...

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Divine, må spørre deg også: du hadde ikke kvidd deg for de flyturene med aktiv 3-åring og liten småsneip? Og er ikke Guatemala litt … vanskelig med så små?


Jeg hadde nok ikke sett fram til flyturen, nei. Men vil man først reise et stykke, så må man jo uansett være noen timer i fly. Og da spiller kanskje noen få timer fra eller til ikke så veldig stor rolle (innbiller jeg meg :naiv: ).

Jeg tror ikke Guatemala er et vanskelig land å reise i med små barn. Hvis man bare VET hvor man skal reise. Unngå Guatemala City, Tikal og de "verste" fjellandsbyene, f.eks. Men det finnes mange flotte, turist- og barnevennlige steder som har fantastisk fine hoteller til svært lave priser. Jeg har info hvis du er interessert.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat