Tråd: Tel Aviv
Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-17, 17:50   #47
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.847
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tel Aviv

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Sist jeg var i USA (Houston et par måneder siden), gikk det uforskammende greit. Har aldri tidligere opplevd så kort og kjapp kø. I fjor høst da jeg var i NY, ble jeg derimot stoppet i passkontrollen og måtte gå inn i et eget rom og vente i evigheter. Alle de andre som satt der og ventet så det Trump ville kalle mistenkelige ut. Jeg spurte hvorfor jeg ble stoppet og de sa at det var et 'flagg' på navnet mitt. Hørtes rart ut, såvidt jeg vet er det kun en annen med samme navn...

Reiser du til Midt-Østen på jobb? En venn av oss som jobber i petroleumsindustrien og ofte er i Midt-østen, ble tatt inn til dybdeintervju ved ankomst til Newark i sommer - han ble spurt om hvorfor han reiste dit.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat