Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-17, 15:52   #354
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store hundetråden

Gerbera.

Vi blir bare mer og mer fornøyd med å være hundeeiere, og synes vi har fått den mest perfekte hunden i hele verden. Mannen er blitt totalt hundetussete, og har hatt mange fine lange turer i skogen tidlige helgemorgener siden vi fikk henne. Jeg synes det er mye mindre pes å ha hund enn det jeg hadde trodd og er dermed positivt overrasket, jeg hadde i utgangspunktet ikke lyst på hund, men det har endret seg etter at hun kom i hus. Hun er akkurat passe stor, akkurat passe søt, akkurat passe vimsete og akkurat passe veloppdratt og smart til at hun passer akkurat passe bra hos oss.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat