Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-19, 17:16   #234
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Her ble det snakk om konfirmasjon på yngste sin bursdag nå i helga. Da kom det jo opp at ene tanta og onkelen har konfirmant på inngift side samme år. Så håper det ikke kræsjer.
Noen som vet sånn ca når konfirmasjoner er i Nordfjord? Ahh, ser at hvis det er samme som i år, så er det de samme to helgene.
X har visst tigga bord og servise av en kompis så sant vi ikke ender opp med konfirmasjon på samme dag. Ser ut til å bli første eller andre uka i mai.
Usikker på hvilken kirke han nå tilhører siden han begynte på en annen skole enn den han sokner til.
Har ellers begynt på tale siden jeg vet jeg kommer på masse etter jeg liksom har skrevet den ferdig. Skal plukke ut bilder også i tilfelle vi skal ha framvisning.

Ring kirka du trur de høyrer til og sjekk der. Kanskje dei veit det.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv