Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-20, 20:43   #1
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.714
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel bil og verkstedkostnader

Bilen min er humørsyk og jeg vet aldri helt når den starter. De siste tre månedene har den stått mer enn den har kjørt. Torsdag skal den på verksted, jeg har bestilt feilsøking. Jeg har en anelse om at det blir dyrt, men hvor sette grensa?

Lignende biler ligger på Finn til 15000-20000. Den er EU-godkjent i et år til, vurderingen nå er om det er verdt for eksempel opp mot 5000.

Ny bil har jeg ikke mulighet til å kjøpe, så alternativet er å være gående. Det går fint når det bare er meg, litt mer kløn når barnet er hos meg. Kollektivtilbudet er greit, men litt begrensende.

Vil dere hjelpe meg med å tenke? Hva ville du gjort?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat