Vis enkelt innlegg
Gammel 24-07-07, 19:00   #70
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Eh, ja...
Men jeg lurer på HVA det er Märtha tror på som står i et motsetningsforhold til kristendommen?

Meg bekjent har hun hverken avskrevet det nye- eller gamle testamentet eller erklært seg i ledtog med djevelen...

Nei, men hun har hatt tett kontakt med holistisk forbund. Det er jo på mange måter en sånn "anything goes"-forening, som hverken avskriver reinkarnasjon (forretningspartneren hennes snakker jo om det, og det er i hvert fall ikke kristen), engletalk og som fokuserer mye på å finne gud i seg selv. Det er så vidt meg bekjent ikke noe som er opplest og vedtatt innenfor kristendommen, snarere tvert imot.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat