Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-13, 08:35   #39
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Merkepress der du bor?

Vi bor relativt sentralt i Bergen og opplever det som at det er lite merkepress. Det kan nok være at det blir annerledes på ungdomsskolen, men der er vi ikke ennå.

I likhet med flere har jeg jenter som er glade i klær fra Wow, og siden det ikke er spesielt dyrt så får de gjerne velge klær derfra om de først skal velge. Der er det dessuten bukser som passer på ekstremt smale jenter så for oss er det deilig å ha funnet et buksemerke som ikke må snøres sammen i livet med belter.

Jeg oppfatter det som at det er mindre merkepress og ensarting blant 12 åringene nå enn det var slik jeg husker det fra min egen barndom. Mine barn har arvet veldig mye klær. Det gjorde jeg også, og jeg husker kommentarer om at klærene mine var umoderne. Det tror jeg aldri mine barn har hørt. Og jeg tror de ville sagt det til meg.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat