Vis enkelt innlegg
Gammel 22-12-22, 20:28   #1
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.511
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Kjøpe brukte gaver

Jeg har gitt to-delt presanger i år. En genser til mamma og en cabinkoffert. Jeg tror ikke den er brukt, men er uten lapp. Broren min får konjakk, grublerier, Hadeland pynt og en løpejakkke. Jakken er kjøpt privat, men har fortsatt lappe på. Onkelen min får t-skjorter og bordskåner, og en bok jeg har lest, men som jeg vet han vil like.
Jeg har sammen med gaven skrevet et lite kort om hvorfor jeg har valgt som jeg har gjort. (Med tanke på økonomien i samfunnet, forbruket vårt, klima og miljø).
Jeg har en god følelse og aldri har jeg lagt så mye tanke og arbeid bak gavene som i år.
Aberet er at man bør vite at man ønsker seg og vil bruke det man kjøper, at størrelsen passer for man får ikke byttelapp.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat