Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-09, 21:03   #199
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.846
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

Opprinnelig lagt inn av Karima, her.

Joda. Man kan la seg forvirre av litt slapt mageskinn (jfr annen pågående tråd), men faktum er at så å si alt mitt kroppsfett er plassert på rumpe og lår. Akkurat nå er jeg preget av et lite permisjonstillegg, men i slankere perioder har jeg veldig smal midje.

Du er jo veldig mye mer spedbygd enn meg, men kanskje har vi litt like proporsjoner, ja.

Ja, jeg tror vi er litt like (og jeg tror ikke jeg er mye spedere enn deg, altså). Alt fettet mitt ligger også på rumpe og lår. Bolledeigmage har jeg ikke sett, men det er mer enn nok av nevnte materie rundt endepartiet og øverst på lårene. Slik var det også da jeg i mine yngre dager veide 45 kilo.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat