Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-19, 15:04   #13
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Superenkel langpannekake

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Lite tips jeg har fått fra min svigermor, hvis du vil gjøre noe annet, og samtidig bruke Toro og få det glutenfritt:

Hun bruker hele ovnsskuffa, og tar en pose langpanne sjokoladekake, heller røra utover, tar deretter en pose lys muffinsmiks, heller den røra i midten, og bruker slikkepotten til å dra det utover i mønster, uten at det blandes helt. Da blir det en fin marmorkake, og hun bruker å ha en lys sjokoladekrem oppå. Hun lager alltid dette til alle mulige arrangement der hun stiller med kake, alle er veldig imponert, vil ha oppskrift og hun får masse skryt.

Denne var jo veldig kjekk, da! Jeg prøver ofte å lage glutenfritt selv om jeg ikke har spesifikke instrukser om det, fordi det nesten alltid er for lite eller veldig kjedelig utvalg. Så det kan godt hende jeg prøver den. Jeg har ikke noe behov for å måtte bruke Toro, altså. Det er mest fordi det er lettvint og også glutenfritt at jeg ofte bruker det, og så gidder jeg ikke legge alt for mye jobb i sånne kaker lenger, siden det titt og ofte skal leveres hit og dit. I tidlig barnehagetid lagde jeg sånne ting med et kilo gulrøtter som skulle skrelles og raspes, det skjer ikke lenger.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat