Vis enkelt innlegg
Gammel 25-07-09, 17:50   #2
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foreldre/barndomshjem og teknologi

Når det gjelder å henge med i tiden sånn teknologisk, står det ganske dårlig til med mine foreldre. Jeg tror jeg var den eneste i omgangskretsen min som ikke hadde VHS-spiller hjemme foreksempel (eller "Movie- box"- var det ikke noe som het det? ) De har rett og slett aldri vært særlig interessert i slike ting. Spesielt faren min var ivrig på å kjøpe sportsutstyr o.l til oss, så de var ikke helt "bak mål" på alle områder altså. De var nok også litt redde for at vi skulle bli passive av for mye film og TV-spill, så vi ble i stor grad oppmuntret til å gjøre ting utendørs. Glad for det i dag faktisk. Tror nok jeg har arvet litt av den manglende teknologi-interessen fra dem. For all del, jeg har OK peiling på data, bruker nettbank og bankkort osv, men jeg kommer nok aldri til å bli en "gadget-type." Får jeg en I-Pod f.eks, leverer jeg den mer enn gjerne over til mannen slik at han kan lese bruksanvisning og klargjøre den for meg. Siden han er fullstendig oppslukt av alle nye duppedingser, er det en super ordning.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat