Vis enkelt innlegg
Gammel 25-07-09, 18:00   #4
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foreldre/barndomshjem og teknologi

Jeg tror vi var tidlig ute med mye. Pappa jobbet med komponenter til hvitevarer/brunevarer så han fikk det vel litt billigere. Jeg kan egentlig ikke huske at jeg savnet noen elektriske dipedutter.

Jeg tror at vi fikk endel greier når vi flyttet fra leilighet til hus i 1984, oppvaksmaskin, telefon og sånt. Nei forresten, telefon tror jeg vi fikk mye tidligere gjennom jobben til pappa. Husker pappa tidlig fikk mobli og gjennom jobben, en sånn GIGA sak i bilen.

Datamaskin kom vel med den yngste brodern den gang det ble vanlig å ha det hjemme. Når han flyttet måtte mamma ansaffe seg en engen.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat