Vis enkelt innlegg
Gammel 25-07-09, 18:49   #13
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foreldre/barndomshjem og teknologi

Vi hadde telefon først i Tunet (70- tallet), første farge TV (en bitteliten sak som vi kalte barne tv) (slutten av 70-tallet?) og tidlig med Beta video (beg. 80-tallet?) og senere vhs. Vi hadde svææært videokamera (måtte bæres av to personer) og min fars mobiltelefon var fastmontert i bilen og hadde sånn microfon til å snakke i, og man måtte si "over" når det var den andres tur, tror jeg. Den første mobile mobiletelefonen hadde egen skulderveske.
CD spiller fikk vi vel også tidlig; jeg har Touch med med Sam Fox fra den tiden.

Oppvaskemaskin har vi "alltid" hatt. Micro fikk vi vel kanskje på midten av 80-tallet?

Husker ikke helt jeg.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat