Vis enkelt innlegg
Gammel 25-07-09, 19:22   #18
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foreldre/barndomshjem og teknologi

Jeg har en idé om at vi fikk farge-tv i 1976 eller noe? Vi var ihvertfall ikke spesielt tidlig ute.

Da jeg var 13 fikk vi telefon med tallskive. Før det hadde vi en svart diger sak på veggen, og var ett av tre hus i bygda som hadde telefon. Når det ringte èn lang og èn kort, var det til oss. De andre husene på linja hadde andre ringesignal.

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

De fulgte med i utviklingen, og vi fikk oppvaskmaskin da vi flyttet inn i huset de bygde selv i 1986.

Samme år som jeg og daværende mannen min flyttet inn i huset som vi bygde selv.... Og ja, vi hadde oppvaskmaskin der.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat