Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-07, 22:07   #1
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Noen som vet noe om å reise til India?

Vi har egentlig bestilt tur til Alcudia i mai, men nå sitter jeg og vurderer å avbestille for å kjøpe en veldig billig tur til India, Nord-Goa. Det er dette hotellet det er snakk om i tilfelle. http://ving.no/hotel/hotel.aspx?&cou...&moreinfo=true

Noen som vet noe om stedet? Må en ha spesielle vaksiner eller visum for å reise til India? Dette er visst den delen av India hvor et er flest Engelsk talende innbyggere. Er det trygt å reise dit nå? Er det uforsvarlig å ha med en på 8 måneder dit? Vi har nemlig muligheten for en tur bare mannen, jeg og lillebror, og tror kanskje jeg ville opplevd litt mere enn bare Mallorca igjen liksom fikk jeg plutselig for meg. Eneste er at en da må reise 2 uker, som blir lenge borte fra de andre ungene. Den andre turen er bare på 1 uke.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat