Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-19, 19:03   #9
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.874
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Male stoler i ulike nyanser

Puter hadde vært fint. Sofaen er grå så den er litt kjedelig og hadde definitivt trengt noe som piffer den opp litt.

Jeg skal prøve å huske på bilder når det er ferdig. Vi skal bytte gulv både i kjellerstua (akkurat nå er det teppegulv, noe jeg ikke liker i seg selv, men det begynner å bli slitt enkelte steder i tillegg) og gangen rett utenfor og det blir nok ikke gjort før til våren eller tidlig sommer. I mellomtiden tenkte jeg å begynne med de andre tingene. Og ikke minst trenger hele kjellerstua en skikkelig opprydding. Akkurat nå bruker barna bare den ene halvdelen (der det er sofa, TV og PS4 ) mens jeg har planer om å lage to barnevennlige soner til (bord m/stoler og forhåpentligvis en slags kosekrok) slik at mer enn ett av barna kan ha venner på besøk der om gangen.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat