Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-19, 11:18   #15
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelpe meg med å kjøpe mindre klær?

For meg, som heller vil bruke tid på trening, matlaging og jobb i hverdagen, hjelper det veldig at jeg ikke går i fysiske butikker i særlig grad. Nå liker jeg ikke å netthandle heller, for det er vanskelig når jeg ikke kan prøve plaggene.

Det har på den negative siden medført at jeg heller ikke alltid har skaffet meg ting jeg faktisk trenger. I likhet med deg trenger jeg vinterjakke. Jeg har en (innsydd) dunkåpe, men i vestlandsværet her følte jeg at jeg trengte en vanntett vinterjakke. Det er mye regn og slaps. Men så oppdaget jeg i fjor at jeg brukte skalljakke/skallkåpe med fleece/ull under i mangel på varm jakke. Det funket så greit at jeg nå ikke er helt sikker på om jeg virkelig trenger en varm vinterjakke.

Nå bor nok du et kaldere sted enn jeg gjør, så det var bare et eksempel.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat