Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-20, 11:47   #37
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det eldste møbelet ditt?

Gammelt sybord, et glasskap etter farmor, en gyngestol etter farmor og etter bestemor. Alt sammen nok godt over 50 år. Sofaen min er ikke mer enn 4-5 år. Alt annet er ganske nytt, siden jeg skilte meg og ikke beholdt så mye av møblene. Hagemøblene mine er vel det eldste. Drøye 15 år gamle rotting-møbler i fantastisk kvalitet. De har stått ute året rundt. I 10 kalde i Norge og i 40 varme i solsteik i USA, og de er ikke slitt i det hele tatt. Samme farge, like glatte i plasten. Elsker dem.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat