Vis enkelt innlegg
Gammel 06-02-18, 15:04   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Superspeed-erfarne: TELL ME EVERYTHING!

Jeg skal for første gang kjøre med Superspeed fra Larvik. Og siden jeg er en entusiastisk person som går løs på det meste med stor glede og antropologisk nysgjerrighet gleder jeg meg til dette eksperimentet i menneskelig samvær.

Vi kjører fra Oslo. Er det slik at det gjør ALLE ANDRE også, slik at det blir kø sånn omtrent midt på natten når vi må kjøre?

Har bestilt flyseter slik at sjåførene kan sove og kidsa game, finnes det noe å gjøre på den båten for sånne som meg som kjeder meg lett?

Er det noe annet jeg burde vite? Noe gøy, viktig, godt tips, eller annet du vil dele som kan komme til nytte på fellesferiens mest travle utreisedag.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 06-02-18 kl 15:26.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat