Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-08, 19:48   #27
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den ultimate klubbmat!

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

jepp! Se om de har de chiligreiene når jeg drar på butikken. Nå lager jeg middag, vasker stue, sager opp juletre og oppdaterer meg her. Kan maten lages ferdig litt før, og settes i ovnen etter en stund elelr skjer det skumle ting med creme saken i bunnen dA? Holder det med vanlig ildfast form eller bør den være større? Er dette nok til 5 damer?

Nå er det vel for sent, men ja - det er nok til fem og det er best med en litt stor ildfast, men går i en vanlig også. Ellers høres ettermiddagen din slitsom ut.

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Kasia, jeg tror jeg skal stjele ideen din. Hvor mange er dette til, tro? 4-5?

Ja, det er rikelig til 4-5.

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Hvordan blir det tacosmak uten spisskummin? Ellers hørtes det jo veldig godt ut!

Jeg vet ikke, men jeg syns det blir det. Jeg har alltid laget taco slik. Nå har jeg dog kjøpt inn spisskummin etter å ha lest tråder her inne, så neste gang skal prøve med det.

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Nam, Kasia! Tacolodd er laget og fortært.

Kanskje du gidder å forklare navnet? Tacolodd?

Jeg gidder, men aner ikke. Har fått oppskriften av en venninne og den er gjenganger i vår syklubbtypeting.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat