Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-19, 15:37   #40
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.003
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor var JEG da Brå brakk staven?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Jeg har ofte lurt på hvor jeg var.
Men jeg var 3 år og hadde en lillesøster på 3 måneder, så mest sannsynlig var jeg hjemme i rekkehuset vårt.

Jeg husker hvor jeg var da Palme ble drept, men det spør jo ingen om. Da var jeg hos oldemor


Jeg var på korpsseminar sammen med et annet av korpsene i byen, på skolen de "tilhørte". Øvingen ble avbrutt av opprørte voksne.

Jeg har ellers ingen aktive minner om da Brå brakk staven. Jeg var 11 år, og så det garantert ikke live. Høyst sannsynlig var jeg på skolen, siden vinterferien bruker å ligge i uke 10 her (for å få mest mulig lys), og hvis jeg hadde hatt fri, hadde ingen voksne vært hjemme, og jeg kan garantere at TV-en ikke hadde vært på. Det ville aldri ha falt meg inn å slå på TV-en på dagtid da jeg gikk på barne- og ungdomsskolen. Fikk selvsagt med meg hendelsen etter hvert, og har sett den utallige ganger i opptak, men det var ikke noe som gjorde inntrykk på 11 år gamle meg.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat