Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-19, 23:16   #50
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.607
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor var du? - Historiske øyeblikk

Olavs død husker jeg vi markerte på skolen og så ble resten av skoledagen avlyst. Husker også havet av folk på Slottsplassen på TV.

Diana. Da var jeg fersk student og så lite TV og aviser tror jeg. Husker det, men gjorde ikke så stort inntrykk.

Berlinmurens fall husker jeg, men jeg var 11 år så skjønte nok ikke helt hvor stort det var. Husker faktisk bedre ceausesco ( usikker på stavemåten her kjenner jeg). Det gjorde inntrykk.

Tsjernobyl husker jeg selv om jeg da var lita. Husker at vi ikke fikk lov til å spise sånn sure strå og slikt.

11.september. Var student og en kompis sendte meg beskjeden «skru på TV». Og da dundret fly nummer to inn i tårnet. Ble sittende resten av dagen for å se nyheter.

22.juli. Var på hytta. Hadde kjørt forbi par dager før og så kids på vei ombord i ms Torbjørn. Husker jeg sa til mannen « ååhh enn den som hadde vært 16 år og på vei til leir» . Det var pent vær ute, men jeg murte meg inne på stua med tlf og PC. Frenetisk teksting til gamle AUFere. Kjenner mange som bruker å være der for å holde kurs, taler, work shops. Hadde jeg ikke flyttet til Trondheim og byttet jobb hadde jeg vært der selv. Neste dag når endelige tall kom, så kom tårene.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat