Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-19, 23:41   #60
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.322
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor var du? - Historiske øyeblikk

Jeg husker både kong Olav og Diana, men ikke akkurat hva jeg gjorde.

Åstaulykken husker jeg var min aller første dag i jobben jeg har nå. Husker vi ventet på å finne ut om det var noe vi skulle bidra med fra andre siden av Mjøsa. Men at jeg i grunnen ikke var noe hjelp om det hadde blitt noe siden jeg var helt ny...

11.9.01. var jeg hos søskenbarnet mitt (jeg var i mammaperm), og trodde som mange at det først var en ulykke, og at vi hørte feil da det var flere fly. Siden jeg ikke var hjemme hadde jeg toalettmappa mi med. Av en eller annen grunn var billetten fra tur på toppen av Twin Towers fra nøyaktig to mnd før i mappa. Det var en rar følelse...

Tsumanien var jeg hos eks-svigerfar på julebesøk

22.7.11 var jeg i svømmehall med ungene. Så at mange sto rundt en skjerm i inngangspartiet da vi dro hjem. Skjønte først da jeg kom hjem hvorfor de sto der. Dro på nattevakt om kvelden og vi var 3 på jobb noen timer (vanligvis alene på vakt) som tok imot telefonstorm fra nye og gamle blodgivere som ville gi... Mildt sagt litt å rydde opp i og organisere i ettertid. Telefonstormen kom av at det ble sagt på tv rundt kl 21 at blodgivere måtte melde seg. Ble senere presisert etablerte/tappeklare givere.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat