Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-07, 20:34   #29
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan har du det nå i forhold til for 10 år siden?

For ti år siden var jeg fersk studine, levde livet og hadde få bekymringer. Jeg hadde kommet inn på studiet jeg aller helst ville ta, jeg traff mange kjekke mennesker og for første gang på virkelig mange år hadde jeg det godt med meg selv. Jeg fikk mange nye venner som ble venner med meg pga. den jeg var, og ikke den jeg hadde vært i 3 klasse på barneskolen.

Nå har jeg en jobb som jeg hater, en mann og et barn som jeg elsker, en leilighet vi eier selv, og en helt grei lønn. Livet er ganske fint, men jeg savner egentlig litt å studere. Jeg liker å lære noe nytt, og nå har jeg jobbet med det samme siden studietiden så jeg begynner å bli litt lei kan man si ...

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat