Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-07, 21:47   #39
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan har du det nå i forhold til for 10 år siden?

For ti år siden så tror jeg at jeg lekte masse med søte frk. MIM. Jeg var 23 år. Jeg studerte muligens grunnfag historie (Mim her må du rette meg.. jeg har teflonhjerne). Jeg var single og nøt livets goder som student. Jeg bodde i et bokollektiv med 5 nære venner, jeg leste, jeg drakk øl, jeg gikk på konsert, jeg leste, jeg diskuterte, jeg var på nachspiel, jeg var på kollokviegruppe, jeg var på Quartfestival det året, jeg hadde svart kort hår (!), jeg var i grunn veldig lykkelig tror jeg. Jeg var forelsket, men mest på avstand, for jeg hadde nok med meg selv og mine venner.

6-7 år senere traff jeg drømmemannen, lite visste jeg da (i 97) at han satt i samme kantinen som meg hver dag på den tiden. Skjønt jeg satt i røyke-avdelingen da, ja- for jeg røykte for 10 år siden!!

Et helt helt annet liv mao. Vanskelig å sammenligne og sette opp mot det jeg har i dag. Ville aldri vært foruten 1997.


Sist redigert av Mandarin : 14-09-07 kl 13:24.
Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat