Tråd: Thailand
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-06, 13:43   #7
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Takk for mange tips. Det noteres flittig og googles også.

Stikka74, så godt å se deg!

Da kan jeg jo også spørre hvilken vogn du hadde tatt med, Bugaboo eller OTH
?

Godt å være her hos dere igjen. En vennlig sjel tipset meg

Ang. vogn så hadde vi med oss OTH'n på forrige tur. Da reiste vi rundt i 6 uker. Med bob og solhatt så var vi veldig fornøyd med den. Vi fartet jo mye så da var det greit å ha en vogn med liten transportbag og som kunne legges sammen i en del.

Men hadde med Bugaboo'n til Mallorca her nylig og var superfornøyd med den som ferievogn. Så framover, når vi skal på tur med nye minsten, så blir det nok bugaboo.

Nå husker ikke jeg hvor gammel din er da OTH/Bugaboo står nok litt å faller på alder på barnet og hvordan dere skal reise.

Har vi ikke noe utstyrsforum her da, så vi kan diskutere litt mer

Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat