Vis enkelt innlegg
Gammel 11-06-17, 21:42   #12
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.941
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Din beste dagkrem med faktor for ansiktet?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Riksens hudavdeling sa at dagkrem med faktor ikke var nok for soldager. Bruk skikkelig solkrem i tillegg var beskjeden vi fikk på hudkurs. Faktor 30 er nok.

Takk for info. Ja, jeg kan jo forstå det om man er i solrike strøk og på stranden hele tiden.

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Får du mann og barn til å bruke din dagkrem?
Jeg må ha vanlig dagkrem under så bruker uansett solkrem over når det er sol og jeg skal være mye ute.
Bruker da Cliniderm sin lotion, solfaktor 15.
Har fått prøve fra Elisabeth Aden, Pro med solfaktor 50 så den skal være med på ferien.

Ja, mannen har rosacea, så han er vant til det og må bruke det. Barna er heller ikke glade i å bruke fete solkremer i ansiktet, så derfor har vi gått over til kremer spesielt for ansiktet. Men når jeg tenker etter nå, så var den Ole Henriksen kremen solkrem for ansikt (SPF50 tror jeg), ikke den vanlige dagkremen (den har kun SPF15).

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat