Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-09, 16:36   #31
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Var du flau over foreldrene dine i oppveksten?

Å ja, det hendte ofte. Mamma solte seg toppløs og barberte seg ikke under armene, dét syntes jeg var ekstremt pinlig i en periode. En gang hentet pappa meg på fritidsklubben i full ishockeymundur (han kom fra trening), det syntes jeg også var flaut. Pappa og hans nye kone var nyforelsket og utagerende kjærlige - dvs håndholding og raske kyss - veldig lenge. Pinlig, pinlig. I etterid ser jeg jo at det var jeg som var en døll og konform fjortis.

Og så husker jeg da vi akkurat hadde flyttet fra Oslo til et lite sted i Akershus. Jeg var vel 9 år gammel. Det var stortingsvalg, og vi "diskuterte politikk" i friminuttene. Det vil si at alle holdt med det partiet foreldrene våre stemte på. Hun ene med SV-foreldre ble skikkelig ertet. Haha, sosialist, liksom. Mens jeg som "stemte" RV slapp unna, for dét partiet var det ingen som hadde hørt om. Men jeg husker jeg tenkte at mine foreldre var veldig annerledes i den lille bygda vi flyttet til.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat